Fallet är löst!

Det med Moonlight alltså:P Nu har jag hittat hans lilla tyggömma i buren. Han hade grävt över allt i ett hörn i huset han har;) Så det kändes skönt att han inte ätit upp det, då behöver man inte vara orolig att han ska få förstoppning eller bli sjuk på nåt annat sätt:)
Idag har det inte hänt så mycket, sov nästan 12 timmar inatt så det känns verkligen som att man behöver lov nu så man får vila upp sig! Menmen, klev upp runt 11 och såg att det regnade. Då ville man helst bara gå och lägga sig igen, såå tråkigt när allt är kallt och blött:( Hade tänkt att rida ut på Hilda barbacka idag, men det får vänta till imorgon. Hoppas på bättre väder då:)
Jag har övningskört ganska mycket idag, och det känns som att det gick skitdåligt:( När det spöegnar och man får möte av en massa bilar som bländar en hela tiden så man knappt ser vägen vågar man ju inte direkt dra på nånting... Så jag puttrade på i typ 30 på 50-vägar-.- Så tråkigt! Och att köra runt bara för att köra känns så meningslöst, jag blir bara less av att köra runt, runt på en massa småvägar:P Men fick iaf träna lite på start i backe och sånt, och det gick faktiskt bra:)
Nu ska jag logga in på facebook, den där jäkla löksoppan börjar bli klar på caféspelet;) JA, jag är nörd!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0