Rubriker är överskattat;)

Ännu en måndag över, vilket betyder en dag närmare höstlovet!;) Vi började dagen med att springa runt Höglandssjön, jag kände mig riktigt hurtig där ett tag;P Inte så mysigt att springa med lårkakan men är man klantig får man skylla sig själv:) Nästa lektion var psykologi, där vi fick lära oss härskartekniker som går ut på att man ska trycka ner någon annan så den känner sig underlägsen så man kan få dem att göra en massa saker åt en sen;) Så gissa vem vissa av klasskompisarna skulle prova de där härskarteknikerna på resten av dan...?-.-;)
Sen mördareftermiddagen med fysik, matte och biologi.
Men till slut så kom jag hem iaf, och då åkte jag iväg till stallet:) Först red jag Kristallen för Linda skulle iväg och jobba och hann inte köra idag:P Det gick bra, hon såg inga spöken idag;) Men det känns att jag är lite ovan att rida en travhäst som börjar bli startklar, det går ju så snabbt!:O Men samtidigt så himla härligt att känna 700-800kg muskler jobba under sig, man bara flyger fram!:) När jag kom tillbaka till stallet var det folk överallt kändes det som, så allt tog minst dubbelt så lång tid som det skulle gjort annars-.- Men runt halv 8 fick jag ut Hilda på plan för lite dressyr, och idag var hon dyr!;D Jobbade på jättebra i skritten hela tiden! I traven tappade vi lite av formen, men hon lyssnade jättebra:):) Vi hann inte träna så länge för Robban och Edwin ville harva plan och det kändes dumt att låta dem stå och vänta...:P Men bättre att sluta när det går bra;)
Nu ska kaninerna få middag och sen ska jag gå och duscha och lägga mig, men glöm inte att kommentera bloggen, det är så himla kul att logga in och se nya kommentarer!:)


Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Tack för du tog dig tid att rida =) Jätte snällt! Synd du inte fick så mycket tid över till Hilda men hon kan ju behöva vila med sin lilla bebbe i magen!

2009-10-05 @ 22:57:46
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0