Tisdag

Skola idag också då:P Hände inte så mycket idag heller, på svenskan funderade vi på vad vi skulle skriva om i insändaren vi ska skriva. Egentligen har jag ju en massa åsikter om allt, men det är så svårt att plocka fram något bara sådär. Man vill ju att det ska vara seriöst plus att läraren kanske ska förstå vad man babblar på om, så att ta något som har med hästar att göra är ju bara att glömma trots att det kanske är ett ämne som jag skulle kunna fixa en bra text om... Alla tips mottages!;) Sen fick vi reda på resultatet från provet vi hade för några veckor sen. Fick mvg så blev asnöjd!:) Sen var det engelska då vi bara tränade på teatern och efter det matte och fysik. Att ha 4 lektioner innan lunch är inte så bra då man knappt kan äta frukost på morgonen, jag orkar verkligen ingenting på slutet! I morse tog det 45 min för mig att trycka i mig 2 hårdbrödsmackor så inte konstigt att man blir trött innan lunch...;) Sen hade vi idrott, dans:) Eller jag vet inte om man kan kalla det dans, men kul är det!:) Sen ingen psykologi eftersom vi ska göra en egen fördjupning som vi lika gärna kan göra hemma. Så planerna för ikväll är att städa åt kaninerna och plugga kemi. Prov i pH-beräkningar på fredag, så kommer inte hinna vara i stallet nånting förrän fredag...:( Var där igår och pysslade på läänge med Hilda, tror jag ryktade i 1,5 timme:O Sen var vi ute och skrittade i kanske 50min också, och hon var så pigg och glad så:) Men hon var jättetjock och varm i bakbenen så det rök till och med:S Men eftersom hon inte verkade ha ont så bestämde jag mig för att rida ändå och då gick svullnaden ner igen, så hade tänkt att tvätta bort den värsta leran från benen i helgen så kanske benen mår lite bättre:) Men nu måste jag göra nåt känner jag, annars känns det som att Hilda står i onödan om jag ändå slösar bort tiden vid datorn! Och ikväll är det ju DH och det kan man ju inte missa!;)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Ingen mening att tvätta benen när de se ut som de gör i hagarna... :0((

Men du är snäll som pyssla om Hilda i af! ;0)

På lördag kan du få ta lite galopp intervaller igen med Kristallen,kanske ska ta 2 hela backen sen ta halva så du öka lite granna varje vecka,får se när hon börjar vägra vända upp då vet man att hon tycker de är för jobbigt! s

2009-11-24 @ 23:58:31
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Det är väl klart, hon ska behandlas som den prinsessa hon är!;)

Vi kör på det, Kristallen kommer ha megakondis innan sommaren...:) Och jag också för den delen;)

2009-11-25 @ 09:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0