Lördag

Idag klev jag upp tidigt för att vara lördag, redan halv 10;) I vanliga fall sover jag till 11 om jag får...;) Men åkte iväg till stallet, och först red jag Kristallen. Hon var jätteduktig, tog båda galopperna nästan på en gång!:) Första vändan i backen hade hon en lugn och fin galopp, men andra gången gick det undan! Då hade hon bestämt sig för att lägga travkarriären på hyllan ett tag och satsa på Täby istället;) Hon är så kul att jobba med, allt har gått så snabbt! Första gången vi var uppe på mon lärde hon sig att skänklarna betydde att hon skulle gå framåt, och idag var andra gången hon galopperade men jag behövde inte göra så mycket mer än ge galoppfattning så tog hon den som ingenting:):) Sen var det Hildas tur att bli riden, och hon har blivit helt ombytt igen. Var tog den lugna Hilda vägen? Idag var det pip och skrik och kastande med huvudet igen, så jag vet inte vad som har hänt...:P Men i skritten var hon duktig, böjningen gick mycket bättre idag!:)
Nu ska jag äta, byta om och fixa mig lite och sen åker jag hem till Amanda och tittar på Twilight:) Sen åker vi in till stan och ser New moon på bio. Ska bli kul, det är många som rekommenderar den:)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Ni är så duktig som är ute och galoppera i skogarna! =) BRA JOBBAT!

2009-11-21 @ 22:51:53
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0