Fest! Eller...?

Jag hann inte blogga nåt igår, hade för mycket att göra;) Först åkte jag till stallet och red ut barbacka på Hilda. Hon var snäll som vanligt:) Sen hem, duscha och äta och sen hem till Dafna där vi skulle fixa oss inför halloweenfesten i stan:P Jag skulle vara hårdrockare, men såg ut som Bill i Tokio hotelxD Haha vi tuperade HELA håret och sprayade det svart så jag kan ju säga att jag inte direkt längtar till jag ska borsta ur det...:S Men till slut kom vi iväg, och när vi kom fram såg vi att det nästan inte var nån från klassen (det var först tänkt som en klassfest) utan typ bara folk man inte kände... I och för sig hade Joel varnat mig innan så det kom inte som en chock direkt, men så tråkigt att nästan hela klassen bangade ur!:( Men i alla fall, vi var där i typ 2 timmar och sen åkte jag, Dafna, Amanda och Karro hem till Amanda där vi tänkte byta om för att åka på parken istället. Men så fick vi höra att inträde + garderob skulle kosta 200 och så var det lasse stefanz som spelade så vi stannade hemma hos Amanda och såg på The hills have eyes istället:) Sen runt halv 2 kom Dafnas mamma och hämtade oss så vi var hemma runt 2. Så det blev en ganska lyckad kväll till slut ändå:) Och tack till Sportjohan som lånade ut sina byxor och nitar!;) Hans första musikvideo^^: 


Jag kanske lägger upp några bilder sen, vi får se om det blev några bra:) Nu ska jag byta om och åka till stallet. Ska ju provrida Tardee idag!:)

Kommentarer
Postat av: Ida

oh Tardee söten^^



Sv: Tick är varmblod :)

2009-11-01 @ 18:03:50
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0