Torsdag

Idag hade vi biologiprovet, och jag vet inte vad det var men det kändes som att blodtrycket var väldigt lågt så jag var typ helt borta under halva provet... Fattade inte ens frågorna, tyckte inte jag hade hört talas om någon av begreppen förut!:O Efter halva tiden släppte det lite så då fick jag till några svar i alla fall, men känns så himla surt att det ska bli under provet som känns ganska viktigt...:/ Menmen nu är det gjort och det känns bra:) På eftermiddagen tittade vi på film med B:arna, A christmas carol av Charles Dickens från 1930 nån gång;) Den var faktiskt bra, det trodde jag inte:P Vi slutade 20 över 1 och eftersom vi inte hade någon programmering var jag hemma 2. Då drog jag på mig massor av kläder och åkte ut till stallet och tog en tur upp på mon med Hilda. Hon blev så glad över att få komma ut och röra sig, trots att det var -20 ute;) På vägen hem taktade hon nästan hela Sidensjörakan så det är nog inte bara jag som saknar våran "galoppväg":P Funderade först på att träna lite på plan med Kristallen också, men jag ångrade mig ganska snabbt så det får vi ta imorgon eller på lördag istället:)
Nu när det är så kallt ute stänger luftvärmepumpen av sig så det är ju jättehärligt, hela familjen har 2-3 lager kläder på sig och vi har 16 grader inomhus-.- Nästan så man kan gå ut och värma sig, haha;)

Kommentarer
Postat av: ida

2009-12-17 @ 21:10:46
Postat av: ida

det finns ju en fördel med det: att det inte blir lika kallt när man kommer ut ;)

2009-12-17 @ 21:11:12
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jo det har du rätt i!;)

2009-12-17 @ 21:13:27
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0