Torsdag

Ja, var ju som sagt i skolan idag. Var faktiskt inte alls lika drygt som det kändes i morse, allt blev så himla mycket lättare när man träffade alla goa människor igen;D Men började med att jag fick veta att vi ska ha biologiprov på onsdag, och det känns inte alls bra. Hur ska jag orka plugga nu?O.o Men får ändra inställning och säga till mig själv att det kommer gå bra, för då gör det det enligt psykologilärarn;) Först hade vi fysiklabb då vi bara skulle mäta radioaktivitet (alfa-, beta- och gammastrålning) och egentligen behövde vi bara koppla in maskinen så mätte den själv och vi kunde sitta och göra ingenting. Såna labbar gillas starkt!;D Sen kemilabb på nåt de gått igenom medan jag var sjuk så fattade inte så mycket men det blir säkert bra till slut ändå;) Sen engelska och psykologi som båda var ganska slappa och efter det slutade jag, hade ingen programmering:) Så då gick jag runt på stan och letade julklappar innan jag for hem, åt, bytte om och åkte till stallet. Hade nästan lite hästabstinens igår, så jag kunde verkligen inte vänta till imorgon;) Red Kristallen, och hon var ju lite som hon var^^ Tror det var för all energi hon har gått och samlat på sig, för idag var hon inte rolig kan jag säga! Hade fokus överallt utom på mig och vad jag ville, så en gång kastade hon sig in i skogen för att hon blev rädd för en vattenpöl, haha:P Sen vet jag inte om grammantygeln var riktigt rätt för henne, hon har lärt sig att sänka huvudet, men jobbar inte på bättre med bakbenen för det utan blir bara mer framtung än innan:/ Inte bra... Så får se vad jag ska göra åt det, plockar nog bort grammanen och rider med martingal ett tag istället:) Men vi tog en galopp i backen och där kändes hon riktigt bra i början, då orkade hon galoppera långsamt och det kändes skitbra!:D Sen på slutet blev det lite slarv och tempoökning, men skit samma då, jag har inte ens ridit henne 20 gånger än så det kommer:)

Kommentarer
Postat av: sanna

det är bara att fortsätta att kämpa på=D

2009-12-11 @ 10:08:35
URL: http://rayoosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0