Pluggar för fulltO.o'

Var helt säker på att biologiprovet var på måndag, men idag fick jag reda på att det är imorgon!:O Så nu har jag suttit och pluggat som ett tok i nån timme och det är väl egentligen inte så farligt, men det känns lite jobbigt när nånting vi ska kunna inte står i boken, inte i några anteckningar och inte på Wikipedia heller... Så är det nån som vet vad autosomala kromosomer är får ni gärna höra av er!;) Nu är det egentligen bara biologiprovet som är ansträngande kvar den här veckan och det är första lektionen så det känns väldigt skönt att det är lite lugnt ibland också:) Sen har vi ju en svenskainlämning som ska in senast måndag och ett kemitest på måndag kvar så jag har ju helgen räddad i alla fall, men svenskan skriver jag klart imorgon och kemin skulle inte vara så mycket sa han. Äntligen börjar det komma till ett slut!:) Känns askonstigt att vi har gjort halva gymnasietiden, lika länge kvar och sen flyttar typ alla:O Menmen, den dagen den sorgen:)
Idag känner jag för smörpop, så dagen låt blir:
 
Och förresten, jag hittade vad autosomala kromosomer är så ni behöver inte engagera er längre...;) Tacka vet jag bing.com! Hahaha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0