Måndag

Idag var det en ganska lugn dag, vi var och tittade på en "föreläsning" i aulan istället för matten:) Eller det var några föreläsare som pratade i Sundsvall men programmet sändes från Stockholm så de ville visa att de kunde skicka film som gjorde så det såg ut som att föreläsarna stod i rummet i Stockholm fast de egentligen var i Sundsvall:S Aja, de pratade om fiberoptik och det var en bra föreläsning för de tog inte för givet att alla är små Einsteins så till och med jag fattade vad de pratade om!:O Hahaha^^ Sen var det inte så många i aulan heller så man kunde typ ligga ner och halvsova hela tiden också så det var ett stort plus;) Efter det var det biologi och där gjorde vi inte så mycket utan han hade bara en genomgång på vad vi skulle ha på det "lilla" provet som vi har flyttat fram till måndag. Det är verkligen full fart till slutet...O.o
Sen efter skolan kom Dafna hit och skulle plugga men det blev inte så mycket plugg för hon hade tagit med sig fel böcker och så var datorn så himla mycket intressantare;) Menmen, nu måste jag iaf sätta mig ner och försöka lära mig nåt så jag kan åka till stallet imorrn. Har planerat att iaf pyssla med och kanske rida Hilda imorrn, och hinner jag efter det ska jag träna lite på plan med Kristallen:) Här ska byggas ridmuskler!;)

Första gången Kristallen blev riden "på riktigt":) Vad då lång häst, och vad då stolsits?x)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Haha ja hon ser typ ut som en stor tax =))

2009-12-14 @ 23:32:18
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Haha jaa kanske lite långa ben men annars så...;)

2009-12-16 @ 09:21:20
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0