Idol:)

Det var ju asmycket folk överallt och så stod vi bakom Erik och Calle när de sjöng så det blev inte så många bra bilder... Men vi kom ju ganska sent också så det fanns ju inga bra platser kvar:P

Happyface medan vi väntade på att det skulle börja;)

Ett till happyface;)

...and here they are:)

Calle:)

Hahaha vem var det som lyckades blända Calle med blixten då?x)

Här har vi den bästa bilden jag fick från då Calle sjöng, syns ju ingenting:/



Calle signerar skiva och Erik signerar Calles arm?

Happyface x2;)

Ö-vik at night

Min älskade dunjacka som luktar blöt hund när den blir varm♥;)

Ingen svarade...:( ;)

Colaflaska i en trapp:) Vi började få tråkigt medan vi väntade på att tiden skulle gå...;)

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, skulle jag lagt upp alla hade jag fått sitta här hela kvällen;) Hade 160st som blev så pass bra att man ville spara dem. Sen så har jag ju raderat kanske 200 också:P Men nu fick du iaf några Erik och Calle-bilder att dregla över Linda;)
 

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Du fick ju till några bra jue! =)) Tack Sandra dig kan man banne lita på!

2009-12-28 @ 19:16:24
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0