100 inlägg, gu va coolt-.- ;)

Nu sitter jag och försöker skriva ihop fördjupningen på psykologin som ska vara klar imorgon. Bra planering tycker jag-.- Sen känns det inte så mycket bättre att jag har valt ett ämne det inte står nånting om i boken och nästan ingenting på internet heller, så jag får bygga upp allt på några meningar jag hittade på nån hemsida som jag inte ens vet vem som skrivit. Haha^^ Sen har det ingenting att göra med nånting vi jobbat med under hela kursen heller så jag vettefan hur jag ska få ihop nåt bra av det här... Får väl göra som jag gjort hittills under hela kursen: flumma! Tydligen får jag mvg på kursen om inlämningen blir bra så det verkar ha funkat bra hittills. Men bara att härda som vanligt. Sen måste jag plugga på biologin också, känns jättesnällt att lägga ett prov sista veckan då man verkligen inte har någon energi kvar till nånting. Har ju sovit sammanlagt 20-21 timmar under helgen så det säger nog nånting om min energinivå just nu... 
Tänkte egentligen åka till stallet idag, men kändes inte bra att åka dit och vara så pass nere som jag varit idag. Känns inte rättvist mot hästarna då min toleransnivå inte är speciellt hög såna här dagar, och tålamod är ju nåt som brukar behövas när man jobbar med hästar...;)
Men nu ska jag väl försöka fortsätta med psykologin, nånting måste man väl lyckas skriva ihop innan imorgon:P

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Hallå där tjejen! Vad är detta för deppande?! :0/ Nej nu får du allt ta rycka upp dig jänta!! =)

2009-12-14 @ 23:33:29
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0