Sopslut

Just nu är jag så himla trött att jag skulle kunna somna stående, men jag förstår att ni (eller ja, mamma iaf) vill ha en uppdatering om dagens möte. Det är bara att ta tag i saken. Jobbet måste ju göras.

Vi fick träffa chefen över hemsjukvård inom MTA och två ingenjörer, och de verkade positivt inställda till vår idé. De var ändå inte helt säkra på att just det vi tänkt oss skulle gå att genomföra, men de visste att det fanns många önskemål om förbättringar inom just det området. Vi fick kontaktuppgifter till en ingenjör som jobbar med just den biten, så honom ska vi grilla framöver. Det kommer att krävas en hel del jobb innan vi kan dra igång, men det hade vi ju förväntat oss. Vi ska ju egentligen inte börja förrän i oktober ändå, så det är luuuuugnt :)
Eftersom jag inte fastnade på en enda bild idag kör vi en sån där dagens outfit. Det ska vara en första gång för allt. Nu ska jag sova så jag orkar med livet imorgon också. Haaaadeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0