Rubrik

Hallå där! Hoppas ni hade en bra kristi flygardag och att pajken kom fram som han skulle. Typiskt honom att kräva en alldeles egen dag att fara ut och flyga på. Kunde han inte ha hållt sig till påsken som alla andra?
 
Mitt liv går verkligen inte som planerat just nu. Jag har lite mindre än en månad kvar i skolan innan jag åker hem. På den här månaden har jag två föreläsningar. TVÅ. Jag har alltså all tid i världen att sitta och råplugga inför tentorna. Hur mycket får jag gjort? Absolut ingenting. Dessutom har mina klasskompisar bokat upp sig med annat och kan inte komma till skolan och plugga. Så jag sitter ensam hemma i min lägenhet där min egentliga mänskliga kontakt är via facebook-chatten. Jag håller på att bli galen, haha. Dessutom springer jag lopp om 1,5 vecka. Hittills har jag sprungit 3 gånger iår, och har dessutom dragit på mig en förkylning. Vad vill livet mig?
 
Jag vaknade upp med en brutal träningsvärk efter gårdagens PW på en mil. I somras sprang jag milen i stort sett varannan dag, och nu får jag träningsvärk av att GÅ samma sträcka. Åhh vad jag saknar att vara tränad, haha! Idag ska jag i alla fall spatsera iväg och hämta ut min nummerlapp inför loppet och hoppas att förkylningen mirakulöst försvinner. Och att jag eventuellt kan trycka in lite analog elektronik i min alldeles för ihopsegnade hjärna. 
 Men Misse har det bra! Hon håller sig i alla fall lugn när hon sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0