Bästa starten på dagen

Min dag började i stallet där jag och Lilleman tog en långtur tillsammans med Martina och Acke. Tanken var en entimmestur i skogen, men väl ute hittade vi nya stigar och ännu lite fler stigar och... Ja, ni vet hur det brukar kunna bli. Totalt blev det 1,5-2 timmars virrande i skogen. Bästa starten på dagen! Nästa vecka tänkte vi försöka styra upp lite hoppning i ridhuset då både jag och Martina är för lata för att bära hinder åt oss själva, haha. Nej men det är lättare när man kan hjälpas åt att bygga fram och sedan turas om att bygga om åt varandra. Jag trodde på riktigt att jag kunde vara utan hästar det här sista året innan examen, men här sitter jag likt förbaskat och längtar som en dåre till nästa vecka. Obotlig hästnörd nu och för alltid!
Prinzen som tror att han är en bäver och har ätit upp sin boxinredning... 

Nu ska jag släpa med mig Misse ut på balkongen en stund medan det fortfarande är sol och varmt ute innan jag fortsätter på rapportskrivandet. Det...vill...aldrig...ta...slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0