Att ha bråttom

Direkt efter jag skrivit klart det förra inlägget bytte jag om och åkte till veterinären för att göra bort kattmatshandlingen så jag skulle kunna börja med pluggandet så snabbt som möjligt. Jag kom fram, klev ur bilen, låste bildörren och... fick inte ut nyckeln.
Nåt har gått i baklås, så det går att låsa bilen men inte att låsa upp den - eller att ta ut nyckeln. Där stod jag i 25 minuter och vred till höger, vred till vänster, ruckade, vred till höger igen, tryckte in samtidigt som jag vred och så vidare. Ringde till pappa och frågade vad i &%@... jag skulle göra. "Gå hem och hämta extranyckeln", sa han. Så ja, det var vad jag fick göra.
Istället för de vanliga 15min det tar att åka och köpa en säck foder, tog det två timmar. Ibland är det underbart att ha bråttom. Biljävel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad surt med bilen ... har det gått till sig igen? om inte hoppas att det löser sig =)

Svar: Nä jag kör fortfarande runt som en idiot med nyckeln i låset på bildörren, hahaha! Jag får klara mig tills jag kommer hem, då får vi plocka ner det och kolla :)
Sandra

2015-06-02 @ 20:47:48
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0