Zombievarning

Goder afton mina kära fans!
 
Här lyser jag med min frånvaro. Jag är så himla trött under dagarna så det är pinsamt. Kan koncentrera mig i 5 minuter åt gången innan jag glider iväg i min egna lilla värld och börjar tänka på annat, och inatt sov jag 11 timmar. Jag ska till vårdcentralen på tisdag för att prata med en läkare om att ta sköldkörtelprover då jag enligt Magnus (som håller på med alternativmedicin) har en nedsatt funktion på den efter en infektion i kroppen. Jag har inte brytt mig så mycket förrän nu eftersom jag ändå har mått hyfsat med hjälp av specialkost och kosttillskott, men i höstas började det gå utför igen så nu har jag som inget val :) I julas slutade jag med kosttillskotten och började äta som jag gjorde innan jag visste om vad som var fel, bara för att testerna ska visa utslag om det verkligen är sköldkörteln det är fel på. I höstas åt jag 12 tabletter om dagen (om jag var frisk, annars upp till 18) - nu äter jag inte en enda och försöker dessutom äta nåt som innehåller antingen vetemjöl eller socker (eller båda) varje dag. Jag kan inte påstå att jag känner mig speciellt pigg just nu alltså, haha... Menmen, snart är det tisdag!
 
Det enda som känns dyngdrygt med det hela är tentan på fredag. Jag sitter och pluggar, och medan jag skriver glömmer jag bort att jag skriver (?!), börjar tänka på nåt annat - och efter någon minut vaknar jag till och inser att jag skrivit en hel sida utan att ha varit medveten om det. OJ vad mycket jag lär mig av att sova medan jag pluggar. Inte ens kaffe hjälper. Ingen som är sugen på lite koncentrationssvårigheter? Någon? Mina bortskänkes mot avhämtning. Kan eventuellt skickas. Dynga. 
Åh vad jag saknar Broddelainen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att du får svar på vad det kan vara.

jättefin bild!!

Svar: Jaa det tror jag nog :) Tack!
Sandra

2015-02-01 @ 14:03:28
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0