Slut på lugnet

Och DÄR tog min oplanerade ledighet slut! Imorgon drar vi igång igen med Datakommunikation och nätverk, del 2 av Data- och telekommunikationskursen. Den första tentan skrev vi ju innan jul, och imorgon ska vi få reda på hur det gick. Hej och hå. Har lust att gömma mig under en sten eller nånting. 
 
Trots att jag kände mig lite smått irriterad när jag insåg att jag skulle sitta här och göra ingenting istället för att vara hemma en vecka längre, känner jag nu i efterhand att det nog kanske var bra ändå. Det finns en fördel med att jag inte har ett liv här, och den är att när jag är ledig - då är jag verkligen ledig och tar det lugnt. Hemma har jag alltid nåt att göra, och finns det inga planer så hittar jag på nåt att sysselsätta mig med ändå. Visst känns det minst sagt surt att jag missade tentan, men å andra sidan är jag betydligt mycket piggare nu än jag var för 1,5 vecka sedan - och betydligt mycket mer redo för min förhoppningsvis sista vårtermin som student! Bring it KTH, bring it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0