T-t-t-tentadag

God morgon!
 
Jag försökte lägga upp en film i förrgår, men det fungerade uppenbarligen inte. Teknikern verkar ha tekniska problem. Precis som vanligt. Är fundersam över om jag verkligen valde rätt yrke alltså, haha...
 
Idag skriver vi tentan i datakommunikation och nätverk, så veckan har varit fullbokad för att få in så många minuter plugg som möjligt. Även denna gång får vi ha med oss ett handskrivet A4 och det är förmodligen det papperet som kan rädda mig. Så. Mycket. Att. Kunna. Läraren tror sig vara smart när han säger att det ska vara handskrivet. Han tror att man får plats med mindre text om man skriver för hand. Han vet inte vilka studenter som går den här kursen... Mitt papper har nästan all information från 90 powerpoint-slides. Är det nåt jag kan så är det att fuska. Hehe. 
 
Nu är det bäst att jag tar tag i mig själv, gör det som ska göras, packar det som ska packas och fixar det som ska fixas så jag tar mig iväg till skolan nån gång. Wish me luck!
Mitt A4 från förra tentan. Det är snäppet värre den här gången. Hehehe...
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahahaha :) håller tummarna :)
Bra att du siktar på högsta betyg :p

Svar: Haha nä nåt högsta betyg siktar jag inte på, tentorna brukar i regel vara så svåra att jag är helnöjd över att bli godkänd ;)
Sandra

2015-02-06 @ 12:41:37
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0