Lyx

Det här är lyx enligt mig:
ETT RIDHUS! Fattar ni hur skönt det var att kunna kliva in här idag när det var snålblåst och duggregn ute? Det är klart ni fattar. Ni är ju inte dumma liksom. 
 
Lilleman fick iaf prova på att ta några skutt idag. Jag googlade fram avståndstabeller och lade ut en travbom 2,5m innan hindret för att han skulle få lite hjälp med avståndet, men jag vet inte om det hjälpte riktigt. Det kanske var jag som stegade fel. ...eller så var hindret alldeles för högt och skräckinjagande så han totalt glömde bort allt som har med taxering att göra! 
...fast nä. Tror mer på att jag stegade fel.
 
Nöjd hoppehäst efteråt! Hade han fått välja själv skulle han sprungit fram och satt sig i knät på mig. Sådär lagom social liksom... :)
 
Just nu har jag en så himla skön känsla i kroppen. Idag gjorde vi det sista seminariet för att bli godkända på seminariedelen av Hållbar utveckling och Ergonomi (ska ju dock dit nästa vecka också för att få 4 bonuspoäng till tentan - hur värt?!). Att få åka iväg och spendera några timmar i stallet utan någon som helst stress för att sedan komma hem, duscha och sätta sig ner lagom trött i kroppen - kan dagen sluta bättre eller? Tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0