Tentaplugg

Hallå där!
Nu var det ett tag sen igen... Vi är mitt uppe i tentaplugg nu också. Det känns som att vi inte gör annat. Den här gången är det den förbannade mattetentan som SKA tentas av. Klarar jag den inte den här gången vet jag inte vad jag gör. Men det ska nog gå bra. Jag har nött gamla tentor i vad som känns som en evighet och tror nog att jag har koll på det. Hoppas jag. Det lär visa sig på onsdag.
 
Imorgon blir det en sväng till Lilleman igen. Han är Mulle i storhästformat, eller möjligtvis en hästversion av Emil i Lönneberga. Alltid nya hyss på gång. Förra veckan blev han rädd för två hundar som stod stilla, vek ner i diket och sprängde en hage. När jag fått stopp på honom hoppade jag av och kollade så han inte gjort illa sig. Då drog han omkull mig och galopperade iväg, och jag som vägrade släppa tygeln släpades efter över den plaskblöta lägdan. Jag hade till och med lera i ansiktet efteråt. Skithäst, hahaha... Jag tror jag ska släpa fram lite bommar och grejer imorgon så han får jobba på med bakdelen. Det kan han behöva, lilla räkan :)
 
Nu ska jag återgå till mitt matteplugg och försöka få in så mycket som möjligt i min stackars hjärna innan tentan. Åh vad det ska bli skönt med en ledig långhelg efter det här!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha hörs som du ha fullt upp med den busiga nordisen :)

Svar: Haha ja man har händerna fulla ;)
Sandra

2015-04-07 @ 07:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0