The muppet show

Jag har insett en sak. Jag har en tvillingbror. Efter att ha tittat på lite bilder råder det ingen tvekan om saken - till och med mamma säger att vi är lika;
Jag behöver nog inte ens lägga upp en bild på mig själv att jämföra med här...
 
Inte nog med det, retas gör han också! Lika mycket mupp som mig! Ni kan tänka er våra muppet shows ute i skogarna...
"Titta in i kameran nu Brodde så vi får en fin bild!"
"Jajjemän, men bilden blir finare utan dig... Du får inte va meeeeeed!"
...men vi tycker om varann rätt mycket ändå, jag och min mupp-tvilling♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha nu fin mig ett gott skratt!!! :) ja absolut ni ha likheter åtminstone på bild! ;)

Svar: Haha ja vi har våra stunder ;)
Sandra

2014-09-26 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0