Måndaaaaaag

Goder eftermiddag mina ärade fans!
 
Då var ännu en måndag snart till ända. Allt har faktiskt flutit på rätt smärtfritt. Än så länge. Jag har ju inte sprungit mina backintervaller än. Hehehe...he..he...he..buhuu... Men nej, det blir nog bra det också. Efteråt iaf. Det gäller att ligga i nu om jag ska kunna pressa min tid ytterligare lite till nästa lördag! 30 sekunder på en mil är ju faktiskt bara 3 sekunder per kilometer - pressa, pressa, pressa!
 
Det börjar faktiskt kännas som att vårt projektarbete kommit igång på riktigt nu också. Förra veckan var det bara en massa möten till höger och vänster, litteraturstudier, dokument och strul. Nu har jag och Dilja (vi är en liten grupp i gruppen, typ...) hämtat ut en trycksensor och en Arduino som vi ska försöka programmera imorgon och se om vi får ut någon signal. Är jag knäpp som typ... längtar tills vi ska dra igång? Det är nu det börjar. Om mindre än 6 veckor ska vi presentera en färdig produkt som inte finns på marknaden än - det ni!
 
Nu ska jag sätta mig och lösa programmeringsuppgifter i en timme, och sedan snörar jag på mig mina rosa löparskor igen. Och sen ska jag programmera ännu lite mer. Som den stjärnstudent jag är. Eller nåt i den stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0