Kort uppdatering

Jag sprang hela vägen, men det är nog det enda positiva med dagen. I vanliga fall brukar jag ha svettats så jag har frossa vid 9km. Idag kom frossan vid 5,5km. Dessutom har mitt knä sagt upp sig och jag är pensionärs-stel i ryggen. Det är någonting som inte är helt bra helt enkelt. Tiden har inte kommit upp än, men jag tror att jag kom runt på ca 67min. Det är ju fortfarande 4 minuter snabbare än första milen - alltid något! ;)
 
Jag har haft funderingar på att anmäla till Hässelbyloppet om två veckor, men nu tror jag att jag får lägga VILA på schemat, försöka bli frisk från vad-det-nu-är-som-spökar, och ladda om till Tunnel Run om 2 månader istället. Nu ska jag programmera. Hörs, hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0