HELG.

Till slut tog det slut (hehehe) på den här veckan också. Trots att jag har en del programmering att göra hemma i helgen ska det bli så himla skönt att slippa släpa sig iväg till skolan med en ryggsäck som väger CIRKULINUS ett halvt ton. Mvh, Axel1 och Axel2.  
 
Ja just det, jag springer lopp imorgon! Löparbrallorna är tvättade och hänger på tork, och jag är så otaggad jag bara kan bli, haha... Jag tror att jag har nåt skit på gång i kroppen för jag har känt mig hängig och inte sprungit alls sen i söndags när jag orkade 3,5km av milen jag tänkte springa. MEN, jag har lagt alla tidskrav åt sidan och ska bara försöka ta mig runt. Lopp är ju faktiskt kul, och den enda som blir sur om jag måste sakta ner och gå är ju jag själv. Är det förresten någon som vet hur man tar sig till Hagaparken från Haninge? Mvh, vilsen löpare.
 
 
Ikväll ska jag ägna mig åt nåt som är nästan lika roligt som att springa lopp - kolhydratuppladdning. Hehe. Och programmering då. Men sånt tror jag inte att jag behöver berätta att jag ska göra längre. Det förstår ni ändå. Ha nu en trevlig fredagkväll alla glada. Och alla som inte är lika glada. Äh, allihopa helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0