Första september

Idag avklarades första riktiga skoldagen för terminen. Vi hade en introduktion till elektronikdesignen med gruppindelning och val av projektarbete. Elektronikdesignen går ut på att ta fram en produkt från "grunden" genom att väva samman och använda allt vi lärt oss i tidigare kurser. Typ som ett exjobb, fast i mindre skala. Jag är himla nöjd med både gruppmedlemmar och vårt val av arbete. Vi ska samarbeta med ett företag som kommit på en produkt som skulle vara till stor hjälp för elitidrottare inom simning. Det finns ingen liknande grej sen tidigare, så det ska bli himla spännande att se om vi lyckas fixa det!
 
Än så länge har jag ingenting att plugga på, så jag ska ta tillfället i akt och släpa mig ut på en promenad med lite go musik. Sedan ska jag strukturera upp mig själv, planera in projektmöten i kalendern och fylla i jobbpapper. Skönt att äntligen få lite struktur i tillvaron! Sedan kommer jag förmodligen att stupa i säng tidigt. Vi hade en föreläsning idag, och jag är helt knäckt. Hallå hjärnan, wake up - I need you! 
Jag känner på mig att jag kommer behöva leta fram och damma av mina termosmuggar inom en snar framtid... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0