Det senaste dygnet i bilder

Min mamma gnällde på mig för att jag skriver för lite. "Vad ska jag skriva om då?", frågade jag. "Jag vet inte... Skriv om att Misse blev instängd i garderoben imorse!", fick jag till svar. Okej.
.
.
.
.
.
.
Misse blev instängd i garderoben imorse. 
 
NEJ men vad sägs om lite projektarbetesuppdatering?!
Vi kom på hur vi skulle placera komponenterna på handsken! ...för att sedan ändra oss helt när vi insåg att vi inte ens behöver någon handske.
Vi har testat sensorn i vatten. ...för att få otrooooligt små mätvärden. MEN DEN FUNKAR. The greatest accomplishment so far, yeaaaaah!
Vi har kopplat upp och fått signal från ultraljudskomponenterna vi tänkte använda istället för Bluetooth. ...för att sedan inse att signalen berodde på de elektromagnetiska störningarna från omgivningen. 
Vi (eller, mest jag...)(okej, BARA jag) har ritat en glassgubbe. 
 
Nä men det här projektarbetet går bra känner jag. Precis som programmeringen, där the basics of the basics helt plötsligt har slutat fungera. 
...och dessutom ser det ut som att min axel är ur led.
 
Nä, kära vänner, imorgon är det oktober. Vi hoppas att den nya månaden för med sig en och en annan kunskap i både programmering och elektronikdesign. Otherwise, I'm screwed. Mvh, världens gladaste student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0