Vardagslyx

God morgon!
 
Idag har jag lyxen att sitta hemma och plugga. Då jag i princip bara skulle hinna in till gruppmötet och vända för att hinna till Freja ikväll dealade jag till mig en dag hemma mot att jag fixade rapporten igår. Känns helt okej att gräva ner sig i programmeringsplugg när man kan göra det hemma i soffan. I rosa mjukisbyxor. Under en filt. Och sen avsluta hela dagen med en ridtur i skogen. Idag har jag det bäst♥
 
Resten av gruppen ska fortsätta jobba vidare med projektarbetet, och jag hoppashoppas verkligen att de får allt att fungera. Vi börjar ha lite panik då läraren beställt ett SD-kort (som vi ska föra över data från sensorn till) som inte kommit än... Nämnde jag att redovisningen är på måndag? Vi kommer förmodligen att sitta dygnet runt i helgen med andra ord. Men det löser sig. Förhoppningsvis.
 
Nu ska jag leta upp lite svar till instuderingsuppgifterna i programmering så jag kan skrälla till med ett A på tentan. Hehe. Och på tal om det ska jag slänga iväg ett mail till läraren som skulle ta reda på om jag fick skriva den över huvudtaget. Jag har tjatat i en vecka men fortfarande inte fått svar. Haaaaan veeeerkaaaaar ääääätaaaa siiiiiiraaaaap tiiiiiiill fruuuuukoooooost... Det verkar vara ett krav de har på lärarna här på KTH - att dra ut på allt så länge man bara kan.
Mvh,
inte alls bitter student :))))))))
Det härliga livet som programmerare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0