Torsdag

Men jösses, redan torsdag? Det blir ett väldigt sent god morgon idag, men... GOD MORGON.
 
Igår kväll var jag och Freja ute på en kvällstur i skogen med Emma och Micky. Jag kanske är konstig, men det är ändå lite mysigt att dränka sig själv och hästen i en massa reflexer och förlita sig helt på en liten sketen 79kronors-pannlampa för att man ska se nånting. Det var tur att vi hade med oss Emma för annars hade jag ridit vilse, haha...
Nu sitter jag, Dilja och Buster på skolan och programmeraaaaar igen. Eller ja, vi sitter väl mest bara och lyssnar på Busters historia om när han körde Mongol Rally i somras. Det är ett bilrace som börjar i Tjeckien (tror jag, missade den delen...) och slutar i Mongoliet. Han körde en bil som han köpt för 9000, haha. Rätt kul egentligen. Förutom programmeringen funderar jag på om jag ska kunna ta en tur hem om någon vecka ändå. Vecka 44 har jag en tenta på måndagen, men sen har jag ingenting schemalagt under hela veckan. Vi ska lämna in projektrapporten vecka 45 och jag måste programmera en del, men det kan jag lika gärna göra hemma. Det hade varit så himla skönt, jag har mest bara gått runt och tyckt att livet varit värdelöst i nån vecka eller två. Vi får se hur det går, men jag tror det ska gå att lösa! ...jag måste ju få pussa lite på Brodde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0