Redan?

...och så var det söndag igen! Vad händer med veckorna egentligen? Just nu har jag faktiskt ingenting emot det, jag har längtat efter den kommande veckan bara för att få göra bort redovisningen och den första av två tentor. Brukar man längta till tentor eller är det bara jag som är knäpp?
 
Idag har jag och Freja varit ute på tur med Frida och Stelpa. Freja blir så himla mycket roligare att rida när man har sällskap, för då kan hon till och med tagga till lite ibland! Typ ruska på huvudet i en galoppfattning, haha. Trots att jag kan bli galen på henne ibland är hon för himla mysig, bästa Frejsan♥
En sak är säker - en lugnare, tryggare och mer stabil häst är svår att hitta! 

Nu ska jag sätta mig och plugga programmering i någon timme till innan jag avslutar min söndagkväll framför ett avsnitt av Pretty little liars. Trevlig söndagsångest på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0