Psykbryt 2.0

Heeeeej pååååå eeeeeer!
 
Mitt internet har legat nere halva dan och det finns inget som är mer frustrerande..! "Jag undrar om det hänt nåt på faceb... Nä, just det." "Hmm, undrar vilka öppetti... Ja just ja." "Jag måste maila gruppmedle... FAN!" Så jag for ut och rände en stund istället. Som det ska va!
 
Imorgon har vi första programmeringstentan och jag har verkligen ingen motivation alls till att plugga. Just den här tentan har jag blivit godkänd på en gång men jag känner att jag kan betydligt mycket mer nu än sist jag skrev den, så jag gör den igen för att förhoppningsvis få lite högre betyg. När jag läser tror jag att jag kan allt men samtidigt blir jag osäker på om jag verkligen kan det så jag läser ännu lite mer och tycker att allt är självklart men sen får jag panik och ba "men herregud, var det semikolon där eller inte?!?!?!". Psykbrytet nummer ett. MEN, jag får tvinga ner mig själv vid böckerna med lite våld så går det säkert bra. Det är ju bara några dagar kvar...
 
Nu ska jag passa på att maila alla de kära medlemmarna i SwimX S8. Och plugga programmering. HÖR DU DET SANDRA PLUGGA NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0