LIVE

Och så var redovisningen klar! Jag vet inte om jag har så mycket mer att kommentera än att det är skönt att ha det bortgjort, haha. Lärarn verkade nöjd iaf och det är huvudsaken!
 
Bäst var ändå när vi frågade efter komponenterna vi gått och väntat på i typ... EN EVIGHET. Lärarn ba: "Jo men jag fick SD-kortet och läsaren i fredags! Jag har dem hemma hos mig men jag åker hem och hämtar dem på lunchen!" Kuuuung, tänkte vi, då kanske vi kan sätta ihop det idag! Efter lunchen kom läraren till vårt möte och verkade lite smått förvirrad. "Ehh, alltså... Jag vet att jag lade ner komponenterna i ett brunt kuvert hemma i lägenheten, men de låg inte i bilen när jag kom hit. De kan ligga kvar i lägenheten, men i värsta fall kan jag ha lagt dem på biltaket innan jag körde iväg." DET ÄR TRE VECKORS LEVERANSTID PÅ GREJERNA OCH LÄRAREN ÅKER TILL ITALIEN IMORGON. Ibland undrar jag om någon driver med oss.   
Bästa SwimX S8! Vi är nog utan tvekan den grupp som haft roligast under det här projektarbetet iaf :)

Redovisningen är ju klar som sagt, så nu återstår det bara att få ihop slutrapporten och eventuellt bygga ihop det sista på prototypen. Om vi får grejerna. Det känns dumt att hoppas på för mycket. Nu ska jag försöka plugga lite programmering så jag förhoppningsvis har hunnit gå igenom allt innan helgen. Eller så ger jag upp ett tag och degar framför en film. Det kändes faktiskt himla mycket mer lockande efter att mer eller mindre ha bott på skolan i en vecka eller två. "Varför göra något idag om man lika gärna kan göra det imorgon?", liksom. Ha en bra kväll ni andra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0