if (energy < 0) {break;}

Efter många om och men är veckans programmeringsuppgifter klara. Jag har ju valt att läsa den här kursen lite snabbare än den går egentligen för att slippa läsa på 150% nästa period. Klarar jag tentorna som går nu tillsammans med data och elektro kommer nästa period bara att gå på ca 130-135%. DET VORE SÅ SKÖNT. Det är redovisning av lab 1 imorgon, men jag tänkte göra en fuling och redovisa lab 2 också. Medan man ändå håller på, liksom. 
 
Jag frågade Dilja vad hon trodde om vecka 44, och hon sa bara: ÅK. Så det blir nog så om det inte kommer upp nåt nytt. Hon tyckte att det märktes på mig att jag behövde få vila lite och ha kul några dagar. Och det som ska göras den veckan kan jag faktiskt lika gärna göra i lilla Bjästa :) 
Nu är jag helt slut i huvudet, så jag tänkte faktiskt strunta i allt och glo på nån dålig film innan jag stupar i säng. När man knappt orkar ta sig upp ur sängen på morgonen trots 8 timmars sömn behöver man kanske den lilla extra vilan. Och jag tänker ta den med gott samvete. Skepp ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0