Helg

Jag SLAKTADE tentan. Ibland är jag för bra. Nämen jag kände faktiskt att jag kunde allt så vi får se hur hård examinatorn är på rättningen. Jag fick totalt hjärnsläpp på en fråga i någon minut också, haha. Man skulle skriva en funktion som jämförde arean av två trianglar, och om de var lika stora skulle funktionen returnera 1, annars skulle den returnera 0. Jag tänkte igenom problemet i mitt huvud och ba "Ja men då tar jag in de här parametrarna, räknar ut arean för de båda trianglarna och sätter upp det här logiska uttrycket i en if-sats så är det klart! Men... Hur i hela *%&$...räknar man ut arean av en triangel?!". God morgon Sandra, det lärde man sig väl ändå i högstadiet..? Till slut så ramlade poletten ner även för mig. Dags att smörja upp det där jäkla myntfacket kanske, jag tycker att det är många poletter som fastnar halvvägs... ;)
 
Efter tentan for jag in till stan och köpte lite nya hästreflexer. Man kan aldrig synas för bra, och speciellt inte när man är ute med häst. Sen behöver man kanske inte vara lika extrem som mig, som fullkomligt dränker både mig själv och hästen i reflexer. Tur för Brodde att de rosa reflexerna inte syns lika bra som de gula för annars hade han sett ut som en barbie, haha... 
 
Nu ska jag sätta mig och andas lite, och sen drar jag igång och pluggar inför nästa tenta som är på måndag! Den är betydligt mycket viktigare än den som var idag så det är bara att krama ur den sista kraften ur seg-hjärnan min :) 
Misse beordrade mig att önska er alla en trevlig helg, så det är bäst jag lyder chefen. Trevlig helg önskar Misse!
 
...och Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0