Fredagsmys på KTH

Det blev en halvsen dag på skolan igår, vi gick därifrån vid 21:30. Det är det som kallas fredagsmys när man är student. Vi har fortfarande inte fått komponenterna vi behöver så vi får helt enkelt visa det vi har kunnat göra med de grejer vi har på måndag och påpeka att det kanske skulle gått bättre om vi fått det vi bett om. Dessutom åker läraren iväg till Italien och forskar i 3 veckor nu efter våran redovisning, så vi lär knappast få grejerna under den tiden heller. MEN, jag orkar faktiskt inte bry mig längre. 
Fredagsmys på KTH! Killarna köpte julmust och fika som skulle kunna mätta en halv kommun, haha...
 
Jag kom hem runt 22:30 och möttes av någon som verkade ganska nöjd över att det äntligen är helg. Stackars Misse har bossat här hemma så hon är på gränsen till utbränd!
 
Idag blir det en himla massa programmering, och förmodligen byte till vinterdäck. Om jag orkar ta steget ut genom ytterdörren. SÅ. HIMLA. JOBBIGT. 
Mvh,
universums lataste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0