Flytt

Gooood morgoooon Upplands Väsbyyy! Och alla andra.
 
Jag tror att det är nu jag ska skriva om "hur snabbt tiden går", "hur mycket jag haft för mig" och en massa liknande klyschor. Men jag hoppar det den här gången. Min hjärna är så fylld med programmering nu att det finns en överhängande risk att det är det enda som skrivs ut :)
 
En sak jag inte har berättat är att Freja och gänget ska flytta till en lösdrift på en annan anläggning. Det ska tydligen vara nybyggt, med ridhus och grejer. Jag kommer däremot inte att följa med. Som det ser ut nu har jag 3 mil enkel väg till stallet, och det nya stället ligger ännu lite längre bort. Jag tycker helt enkelt att det blir för lång resväg. Det känns inte riktigt värt det när man börjar spendera dubbelt så lång tid i bilen som på hästryggen... Det är klart att det känns lite tråkigt då vi hållt ihop i nästan 3 år, men samtidigt känns det som att vi är "klara" med varandra på ett sätt. Vi kommer inte längre i dressyren än vi gjort, hon kommer nog aldrig att bli någon storhoppare, och jag kan rida henne hyfsat utan utrustning. Jag hoppas på att hitta en ny stjärna som jag kan utvecklas tillsammans med, lite närmare hem :) Vet ni av någon så kan ni ju hojta!
Hoppning i halsring, wiiiieee :)
 
Nu ska jag hoppa i ridkläderna och åka ut till stallet. Sen blir det programmmmmmmeriiiiiiing. Hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad tråkigt att Freja ska flytta, håller tunmarna att du ska hitta någon snabbt ;) även lite närmare :)

Svar: Ja det känns lite motigt då man hållt ihop så länge, men det blir nog bättre om jag har någon som står lite närmare :) jag hoppas det, blir gaaaaalen annars haha! ;)
Sandra

2014-10-05 @ 13:27:59
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0