Datahackern

Jag börjar se ett mönster i att bara kunna logga in här på kvällarna... Jag känner mig lite som en småbarnsförälder som har nada egentid. Fast utan småbarn då. Det är iaf vad jag försöker intala er. *Skyndar mig att gömma spädbarna under sängen så ingen hinner se dem*
 
Ikväll ska jag sitta och gå igenom den första versionen av projektrapporten som ska skickas till opponeringsgruppen imorgon. Jag åkte på det jobbet på grund av mitt ursprung. Kan ni förstå? De tyckte alltså att jag skulle göra det eftersom jag, citat "är den enda svensken i gruppen och dessutom är bäst på svenska". Jag säger då det. Rasism, den finns överallt. Haha, närå, jag rättar så gärna :)
 
När jag satt min egna lilla prägling på rapporten (dvs. ändrat till rosa text) och laddat upp den ska jag sätta mig med programmeringen igen. Tentorna närmar sig med STORMSTEG, så det kanske är en bra idé att försöka memorera såna här viktiga saker som kan vara bra att kunna. Möjligtvis. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men programmeringen är faktiskt lite rolig  när man väl har lärt sig och börjat förstå. Häromdan blev jag kallad kingen på att programmera trots att jag 1. Satt brevid Shachi som programmerat sen han var 10, och 2. Inte är man. MEN JAG BLEV STOLT ÄNDÅ, och tittade man riktigt noga kunde man se mina mungipor dansa zumba i takt till små grodorna. Då är man glad. 
 
Nä, kära vänner, nu ska jag återgå till min rapportskrivning och programmering. 
Mvh,
Datahackern
P.S, röstar på Piratpartiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0