Virrpannan...

Idag har min hjärna varit på semester. Det började med att jag vart HELT övertygad om att jag skulle ha matte i Haninge. Klev upp och insåg att jag hade en telekom-föreläsning som var viktigare att gå på - i Flemingsberg. Och att jag skulle behöva gå hemifrån ungefär 10min efter jag hade klivit upp. Jag tog mig iväg till skolan och satte mig och väntade på att de andra skulle komma. Medan jag väntade fipplade jag på med mobilen, somnade till och lyckades på nåt sätt skicka iväg en tumme upp på facebook till någon jag känt SIDÅSÄR 3 dagar. Efter ett tag (när jag var lite mer vaken) smsade jag Mahlet och frågade om hon var på väg, och fick "var är du?!" till svar. Tror ni inte att jag helt glömt bort att vi skulle ha gruppmöte en timme innan föreläsningen..? Den här dagen har gått SÅ bra.
 
Nu har jag iaf satt mig ner och skrivit upp alltalltallt i kalendern så jag inte ska missa nåt mer. Min hjärna verkar behöva en back-up.  
Bäste Brodde innan avresa till Bergsåker i fredags, där han kom 6:a :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0