Omständiga liv

God morgon!
 
Dagen idag kommer att bli himla omständig (hatar att det egentligen heter omständLigt. Jag vägrar. Så himla omständigt). Jenny har fått vägglöss i hennes rum, så Anticimex kommer hit vid 12 för att sanera eller vad det nu är som ska göras. Känner mig inte jätteinsatt i ämnet om jag ska vara helt ärlig, haha. Hursomhelst får man ju inte vara där under tiden, och fram till två timmar efter de är klara då de använder hälsofarliga medel. Det gäller även Misse. Så jag kommer ta bilen till skolan som börjar 8, ha föreläsningar fram till 12 när jag slänger mig i bilen, packar ner henne i transportburen och drar tillbaka till skolan. Sen återstår det att se om hon får sitta i bilen hela dagen eller om jag och mina kompanjoner lyckas smussla in henne i skolan. Min sista föreläsning slutar 15 och vi får inte komma hem förrän tidigast 18, så det blir en lång dag i bur för lillgrisen... Men det löser sig på ett eller annat sätt - hon sitter ju där när vi åker mellan Övik och Stockholm också :)
Hittade lite gamla bäbisbilder på Misse från när vi bodde i Rotebro. En bitchig prinsessa redan då ;)
 
Nu ska jag skynda mig så jag kommer iväg och förhoppningsvis kan hitta en parkering. Tänk vad enkelt det är att kunna gåååååååå. Over and out, ha en bra dag, take care och allt sånt där!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas att det löste sig =)

2014-11-18 @ 19:57:47
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0