Måndaaaaaag

...oooooch så var det måndag! Jag har nog sovit bort närmare ett dygn av den här helgen. Så himla trött, haha. Men hörrni, på lördag är det ju bara 3 veckor kvar tills jag kommer hem igen! Fram tills dess ska jag orka kliva upp lite tidigare, plugga lite mer och vara lite bättre ;) Jag tror att jag lägger den planen med alla andra "det är måndag så jag måste göra en förändring"-planer.
 
Den här veckan har jag bestämt ska vara en matte-vecka. Jag har kontrollskrivning på måndag, och klarar jag den får jag bonuspoäng på tentan i januari. Kruxet är bara att jag verkligen inte haft tid med matten mellan alla labbar och grejer som ska göras i de andra kurserna, så det blir en kamp mot klockan, haha. Men lägger jag alltalltallt annat åt sidan och bara lever för matte ska jag nog fixa det också. Vilken rolig vecka jag har framför mig... 
En favoritbild på Brodde från i påskas! Vi red bort till ridplanen i Bredånger, och när vi kom fram frågade mamma lite osäkert "Är du verkligen säker på att du ska rida den där hästen? Han går ju som om han vore full..!" Vingelpellen hade inte riktigt hittat sin balans med ryttare på ryggen än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0