Alive and kicking

HEJ.
 
Jag har inte gått upp i rök den här gången heller. Ni kan med andra ord inte slappna av än... :) Det känns som att allting har gått i ett sen jag kom tillbaka till Stockholm. Så... mycket... att... göra. Den här veckan har vi redovisningar av vårt ena projektarbete. Eller ja, typ alla utom jag. Som har den nästa fredag. LÅT MIG GÖRA BORT DET SÅ JAG KAN GLÖMMA OCH GÅ VIDARE. Eller nåt i den stilen.
 
I helgen har Amanda varit här och gjort stan osäker. Eller, mer osäker än vanligt. Det blev extremlite sömn och mycket dumheter, men kul hade vi! Det är nästan tur att det är vardag igen så vi får vila upp oss lite. Det är roligt hur två så olika människor kan ha så kul tillsammans. När vi var ute och åt i lördags hivade Amanda ur sig att "om någon kommit fram till mig för några år sedan och sagt att jag skulle vara kompis med någon som dig, hade jag trott att de drev med mig.". Tack för den liksom, haha! 
 
Idag har jag äntligen kommit igång med löpningen igen efter sjukperioden från i påskas. Har köpt på mig en massa kosttillskott, vitaminer och bra-för-magen-bakterier, så det vore ju förbaskat om jag inte skulle kunna hålla mig frisk nu. Om 3 veckor springer jag och min klasskompis Rebecka Vår Ruset, så nu ska konditionen upp igen! Det blir en lämplig motivationshöjare inför Tjejmilen i september :) 
 
Nu ska jag studsa in i duschen innan jag sätter mig och pluggar vidare på analogen. Hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lungt! Du har rätta inställning så du kommer att klara detta kanon:)

Svar: Att ta det lugnt funkar nog inte nu, utan ösande blir det inga betyg... ;) Men ja, det ordnar sig nog till slut :)
Sandra

2014-05-06 @ 23:06:02
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0