Vårdcentralen nästa

Efter att ha varit sjuk till och från i 1,5 månad börjar jag bli himla less! Den här veckan skulle ju vara min träningsvecka, och istället får jag sitta inomhus och titta på film hela dagarna... Blööööhhh! Nu har jag bokat en tid hos vårdcentralen så jag får gräva upp stridsyxan, stövla iväg och kräva att få nåt riktigt starkt utskrivet, för det här är ju värdelöst. Jäkla skitförkylning!
Förresten, var det någon som såg Ryttareliten igår? Jag satt bänkad den här veckan också, och jag tycker att det var mycket bättre den här veckan! Jag har blivit en sån hästnörd (ännu mer än tidigare...), jag tittar på och läser allt hästrelaterat som kommer i min väg och har full koll på storhästannonserna på Hästnet. Tror att någon saknar hästlivet, haha...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0