USA-bilder del 5

God morgon!
 
...NU börjar min EMC-tenta, så medan jag sitter och svettas med den i några timmar får ni titta på den 5:e (OCH SISTA) delen av USA-bilderna! Enjoy!
Vi var ute och körde bil en kväll. Jag tittade ut genom fönstret och skrek: "STOPP! STANNA BILEN!" Pappa: "Va? Varför?" Jag: "Vi har inte varit på Barnens hus ida... Öhh... Jag måste ta kort!!!" Och så här blev resultatet. Jäkla båtar att stå i vägen...
Jag och pappa åker speedbåten Thriller :)
Utsikten från balkongen på sista stället.
Vardagsrummet på sista stället! Så fint med stoooora fönster mot havet!
Ännu mer utsikt, haha. Svårt att INTE bli kär i den och ta tusentals bilder varje dag...
Det här var från sista kvällen om jag inte minns fel? Vi åt på Hard Rock Café vid Bayside Marketplace och hade det här som utsikt... :)
Ooooooch slutligen en morgonbild från sista morgonen! Soluppgång ♥
 
Nu ska jag skriva klart min tenta, och sen ska jag hem och stryka tvätt. The fabulous life of Sandra Damgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0