Eat my dust

Det här gjorde jag och Freja idag:
Freja är lika taggad till arbete som vanligt, hahaha...
 
Ja, det var som sagt körning som stod på schemat idag :) Då jag fortfarande är lite sjuk och vill bli av med förkylningen typ NU, vill jag anstränga mig så lite som möjligt. Det jag inte räknat med var att Freja var lika full av damm som sahara är full av sand. Asdammig med andra ord. Sånt där evighetsdamm som aldrig försvinner ur pälsen oavsett hur länge man borstar. Sånt där damm som bara lossnar när hon travar, för att sedan bosätta sig i mina luftvägar. Men en mysig tur fick vi, och man sitter som en kunglighet i den där vagnen! Jag får hålla andan nästa gång så löser det sig :) Och lite stolt är jag allt som har koll på alla remmar... ;)
 
Nu ska jag skölja bort lite damm ur strupen och göra ett sista pluggryck i EMC:n inför tentan imorgon. Ju bättre koll jag känner att jag har på ett ämne, desto värre känns det inför tentan. "Har jag verkligen pluggat på allting nu? Kan jag verkligen den där formeln? Det där är viktigt, det får jag INTE glömma bort! Tänk om tentan ser heeelt annorlunda ut, då har jag lagt ner jättemycket tid på ingentiiiiiing! *hyperventilation så det yr damm från luftvägarna*" Fast nä, riktigt så illa är det inte. Jag tror faktiskt att det kommer att gå hyfsat bra, och kommer det upp nåt nytt kan jag säkert gissa mig till hur det ska lösas. Och går det inte bra kan jag alltid hoppa av utbildningen och börja jobba på McDonalds :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0