Dunderklumpen

God morgon!
 
Jag fick den starkaste av de starka hostmedicinerna utskriven igår. Med morfin och grejer. Morfin ska ju vara smärtstillande så jag vet inte vad det har i en hostmedicin att göra, men efter en sån shot sov jag som ett barn hela natten. Hoppas jag blir av med den här skiten nu så jag kan börja träna igen! Har banne mig inte en muskel kvar på kroppen och känner mig som Dunderklumpen...
 
Idag blir det en sväng till Freja. Ingen ridning då jag ska försöka bli frisk nuuuu, men lite pyssel och mys i stallet står på schemat innan jag åker hem och glor på ännu mer film. Filmtips mottages tacksamt...
Mvh,
Less på film men har inget annat att göra

Kommentarer
Postat av: sanna

Får hålla tummarna på att det släpper nu för dig:) krya på dig!!:)
Film experten här då, har några film tips.
Tekken, Percy Jackson åskviggen samt monster havet, the vampire's assistant och nämner en serie då supernatural :)

Svar: Perfekt, då har jag nåt att fördriva tiden med idag också! Tack!! :D
Sandra

2014-03-20 @ 13:16:39
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0