Bottennapp

Igår var jag on top of the world, och idag ligger jag typ på botten av Östersjön. Det här är sista helgen innan tentaveckan, och jag måste ösa det sista nu. Jag har lagt ner jättemycket tid på kemin och fått en ganska bra överblick på hela kursen så nu ska jag bara gå in lite djupare på de olika delarna. Vad händer? Jag vaknar upp och är sjuk - IGEN! Det finns ingen energi till nånting, jag känner mig till och med skakis när jag sitter ner. Åhh vad jag hatar att leva ett prestationsberoende liv ibland! Jag är ingenting utan min hjärna, och den fungerar inte speciellt bra idag...
 
Nu ska jag tröstäta grädde framför en disneyfilm. Helgen innan tentaveckan. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0