Bäste lördag

Kom nyss hem efter att ha varit ute och sprungit. Första gången på 2 månader, och det märks... Min kondition är obefintlig, haha. Benen hänger med men inte lungorna, och det känns alltid himla mycket värre än om det vore tvärtom. MEN, nu kan det bara bli bättre - right? Jag får passa på att andas lite extra mycket under dagen så ger jag mig ut på runda nummer två ikväll :) Äntligen kan jag tränaaaaaa..!
 
Fram till nästa löprunda blir det analogplugg. Jag läser den kursen samtidigt som en annan klass, och ska planera så jag kan hålla samma tempo som dem. Det blir ösplugg fram till jag får tillbaka rapporten och måste skriva vidare på den. Hur skulle jag klara mig utan mina kära helger?
Svar: inte alls.

Kommentarer
Postat av: Sanna

bra kämpat, tog själv första omgången på 1life idag :P

Svar: Härligt! :)
Sandra

2014-03-29 @ 15:48:56
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0