Junsele

Det blev en spontantripp till Junsele igår. Det var cruising där och en hel del folk, så jag, brorsan och Nille packade bilen och drog iväg :) Det var längesen jag skrattade så mycket på så kort tid kan jag säga, haha. Det där gänget är banne mig inte kloka på en fläck! Det var allt från (mycket vacker) sång och dans till stretchning mot husvagnen och djupa diskussioner om rundbalar i bagaget på en Volvo. Jag är så glad att jag lärt känna de här galningarna, de är så härliga allihopa!
Nöjda killar grillar pizza!
 "Vanligt sunt bondförnuft gäller här." Vi kände oss som hemma.
En glá bonnpajk :)
Husvagnsägarn, klart å betalt!
 Happyface och peddoblick. Och ett finger. 
 Partyvagnen
 Efterfest med Bullens klockan 6 imorse. Det här är livet på en pinne!
 
Tack alla för denna kväll/natt/morgon! Ingen nämnd, ingen glömd :) Nu ska jag slänga omkull mig i sängen och ladda upp för en dag med jobb och stall imorgon. Jag fick det bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0