Scumbag brain

Alltså... Aj. Jag och Freja gick verkligen all in igår, och det känns idag. Herregud vad vi kämpade och slet! Ridplanen vid stallet är ganska liten, så för att Freja ska orka hålla igång galoppen måste jag driva som en galning. Efter 2x5 varv i galopp i varje varv höll jag på att tippa bakåt och ur sadeln. Nä men ridning är ingen sport, det är ju bara att sitta där... :) Det blir mer galoppträning för oss nu framöver, det är en sak som är säker!
 
I övrigt har jag haft världens mest oinspirerande morgon. Igår var jag på topp och tyckte att livet lekte. Vad händer? "Jasså, du känner dig glad och positiv? Vi får se hur glad du kommer att vara efter inatt...", tänkte hjärnan och lät mig drömma om allt och alla som inte finns i Stockholm och jag vill träffa. Jag tror inte att mina drömmar har bestått av så många personer nån gång. Tack för den. Scumbag brain. Men det är bara att bryta ihop och komma igen. Nu ska jag sleva i mig det som är kvar av min havregrynsgröt och traska iväg mot skolan för matteplugg. Där ska hjärnan allt få arbeta. Skrattar bäst som skrattar sist, hjärnjävel.
Frankrike♥ Så himla fint landskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0