På svensk mark

Nu har jag äntligen landat hemma i min lägenhet. Resan har gått himla smidigt, men det tar på att slita upp sig mitt i natten för att hinna med ett tidigt plan. Hej jag heter Sandra och jag klev upp klockan 2 inatt.
Toulouses flygplats Blagnac 3.45 imorse

Den här gången mellanlandade jag i Paris, på Charles de Gaulles flygplats. Jag hade blivit varnad för att den skulle vara svår att hitta rätt på, så jag öste ut ur planet så fort de öppnade dörren. Och sedan hittade jag min gate på 15 minuter. Hej dötid! 
Hej cool flygplats!
 
Nu ska jag äta så mycket mat jag bara orkar, och sedan ska jag somna framför en film. Totalt 6 timmars sömn på två nätter, och en hel dags resa på det gör att jag kanske inte är världens piggaste just nu... Men det har det varit värt alla gånger! HEJ KUL VECKA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0