Jag blir TOKIG

Nu har jag varit ledig i 2,5 dagar. Under den tiden har jag: storstädat lägenheten, skottat fram bilen, varit till Haninge centrum, tränat 5 pass, tittat på 3 filmer, tittat på 10-15 serieavsnitt, spelat gitarr och DUNKAT HUVUDET I VÄGGEN FÖR ATT JAG ÄR SÅ HIMLA UTTRÅKAD?! Seriöst, det här med ledighet är nog inte min grej. Ge mig nåt att göra!
 
Idag blir det iaf en sväng till stallet. Jag tror att jag ska släpa fram lite cavalettibommar faktiskt. Här ska byggas styrka på både mig och Freja! Förutom styrkan ger det mycket hjärngympa, Freja måste verkligen se sig för och lyfta på fötterna, och jag måste bli mer noggrann i min ridning. Bommar är bra!
Superhopphästen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0